Comunicat – Utilització partidista dels mitjans de comunicació institucionals

Sant Adrià en Comú entén i ens congratulem de que l’Ajuntament de Sant Adrià, com a màxim representant del nostre municipi, tingui totes les eines adients per fer arribar informació a les ciutadanes i ciutadans del nostre municipi.

Alguns exemples son la revista Viure, la pàgina web institucional (http://www.sant-adria.net) i els diferents perfils a les xarxes socials més importants. Però el que no podem entendre ni deixar de denunciar és la utilització partidista d’aquests mitjans de comunicació que fa l’actual equip de govern.

N’és un clar exemple la publicació a diferents mitjans digitals, la moció proposada per el PSC Sant Adrià al proper ple ordinari del 31 de juliol (http://www.sant-adria.net/sant-adria-per-temes/alcaldia/noticies/mocio-per-demanar-la-implicacio-de-totes-les-administracions-per-fer-front-a-les-necessitats-del-barri-de-la-mina).

Pensem que els mitjans institucionals  no poden ser utilitzats com altaveus de la feina del partit que governa, al menys que tots els partits representats tinguin la mateixa oportunitat, com per exemple un espai per cada grup municipal.
Per tant, EXIGIM que l’Ajuntament de Sant Adrià de Besòs deixi de fer un mal ús dels mitjans de comunicació de que disposa i si vol publicitar la seva feina com a grup municipal utilitzi els seus propis mitjans, com fem altres partits que estem a l’oposició.

Sant Adrià En Comú
Si som capaços d’imaginar una altra ciutat, tindrem el poder de transformar-la

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *